Beiersdorf'un ürünleri dünyanın her yerinde başarılıdır çünkü tüketiciler bize güvenmektedir. Bu güveni daha da güçlendirmek için, dermatolojik araştırmalara ve yenilikçi teknolojilere, küresel ve yerel eğilim analizlerine ve tutarlı bir kurumsal marka kimliğine büyük yatırımlar yapıyoruz.
Beiersdorf'un markaları, uluslararası eğilimleri bölgesel tüketici ihtiyaçlarıyla bir araya getirmektedir. Tüketicilerimize mümkün olduğunca yakın olmak için, kapsamlı tüketici anketleri yapıyor ve yerel Cilt Bakım Merkezleri açıyoruz..
Küresel başarımızı ilerleten etkenlerden birisi de yenilik ve inovasyon geliştirme kabiliyetimizdir. Ürün araştırma ve geliştirme faaliyetlerimiz Beiersdorf organizasyonu içinde daima önemli bir rol oynamıştır. 1911'de cilt bakımında devrim yaratan NIVEA Creme'in icadı gibi, Araştırma ve Geliştirme projesi sonuçlarımızın çoğu küresel standartlar oluşturmamıza yardımcı olmuştur.