Beiersdorf Cilt Araştırmaları

Beiersdorf İnovasyon Başkanı Dr. Horst Wenck, "Uzmanlık, cesaret, azim ve yaratıcılık, iyi bir araştırmacıyı tarif eden özelliklerdir" diyor ve Beiersdorf'un uzun araştırma geçmişine bakarak sözlerine şöyle devam ediyor: "Doğa bilimleri alanındaki bilgi her sekiz yılda en az iki katına çıkıyor. Bu bilgiden hareketle 100 yıl öncenin insanlarından 5.000 kat daha fazlasını bildiğimizi söyleyebiliriz. Beiersdorf da araştırma ve inovasyon ekipleri de bilgi birikimini sürekli arttırarak tüketicisine her geçen gün daha iyi ve daha yenilikçi ürünler sunuyor."

Beiersdorf'ta ilerleme ve yeniliğin temeli, farklı cilt tipleri ve yaş gruplarının ciltle alakalı özel ihtiyaçlarını hedef almaya yönelik yeni biyolojik olanakların sürekli arayışıdır. Bu bağlamda çok disiplinli bir insan, hücre ve moleküler biyologlar, immünologlar ve biyokimyagerler ekibi Hamburg araştırma merkezinde çalışmalarını "cilt için, ciltten öğrenme"  mottosuna göre çalışmaktadırlar. Araştırmalarının amacı, cildi metabolik süreçlerinde - mümkün olduğunca doğal biçimde - destekleyen yeni aktif ilkeler bulmaktır. Bu amaca ulaşmak için, ekip en son kimyasal, moleküler biyolojik ve fiziksel analiz yöntemlerinden faydalanmakta ve araştırma ve bilim dünyalarından küresel bir akademik, kurumsal ve endüstriyel ortaklar ağı ile işbirliği yapmaktadır.

Kısa Bilgiler

  • Beiersdorf 'ta Araştırma

    Dünya genelinde üniversiteler, araştırma merkezleri ve faaliyete yeni giren işletmelerle yaklaşık 500 araştırma yapılmıştır
    Dünya genelinde Araştırma ve Geliştirmede yaklaşık 530 çalışan bulunmaktadır
    Bölgesel cilt bakımı ihtiyaçlarını incelemek için farklı ülkelerde laboratuvarlar açılmıştır
    Araştırma ve geliştirmeye yaklaşık 160 milyon € yatırım yapılmıştır
    2010'dan bu yana, yenilik kapasitemizi artırmak için Uluslararası Açık İnovasyon girişimi "Pearlfinder" yürütülmektedir

    Uluslararası Web Sitemizden Beiersdorf İnovasyon hakkında daha fazlasını öğrenebilirsiniz