Stratejimiz: Mavi Ajanda

Mavi Ajanda, geleceğimizin rotasını çizmektedir.
Stefan F. Heidenreich, Beiersdorf AG İcra Kurulu Başkanı

Bizi bugünkü lider konumumuza getiren temel nedenler, tüketicilerimizin ihtiyaçlarını ve isteklerini anlamamız, marka yönetimine yönelik disiplinli yaklaşımımız, yenilikçi ve inovatif yaklaşımımız, araştırma ve geliştirmeye verdiğimiz önem olmuştur. Gelecekte iş ortaklarımıza ve tüketicilerimize bugün sunduğumuzdan daha da iyisini sunmayı ve şirketimizin gelişimini sürdürülebilir bir biçimde ve uzun vadede devam ettirmeyi amaçlıyoruz. Vizyonumuz, varlık gösterdiğimiz pazarlarımızda ve kategorilerimizde cilt bakımı konusunda her zaman bir numaralı marka olmaktır. Pusulamız, Mavi Ajandamızdır. Mavi Ajanda'mız 2012'de uygulamaya konulmuş olup, geleceğin ihtiyaçları ve zorluklarının üstesinden gelmek için benimsediğimiz ve hedeflerimize ulaşmayı amaçladığımız süreci tanımlamaktadır. Bu stratejik program, markalarımızı güçlendirmeye, yenilikçi gücümüzü artırmaya, yükselen pazarlardaki varlığımızı genişletmeye ve kendini cilt bakımına ve tüketicilerimize daha iyisini sunmaya adamış çalışanlarımıza odaklanmıştır.

Bir Bakışta Mavi Ajanda

Bir Bakışta Mavi Ajanda